Szkolenia

Spis treści:

  1. Jak mogę zamieszczać informacje o szkoleniach, które organizuję?
  2. Mam pytanie o szkolenia. Komu mogę je zadać?
  3. Co zrobić, jeśli formularz rejestracji na szkolenie nie działa?
  4. Czy będzie szkolenie w mojej lokalizacji?
  5. Czy są jeszcze wolne miejsca na szkolenie?
  6. Co oznacza ikona szkolenia przy produktach na TIM.pl?
  7. Dlaczego informacja o szkoleniu jest przy wielu produktach, których szkolenie nie dotyczy?

1Jak mogę zamieszczać informacje o szkoleniach, które organizuję?

Aby otrzymać dostęp do serwisu szkoleniowego, prześlij za pomocą formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie prośbę o nadanie dostępu.

2Mam pytanie o szkolenia. Komu mogę je zadać?

Jeśli pytanie dotyczy działania serwisu szkoleniowego, to zadaj je mailem, pisząc na adres szkolenia. techniczne@tim.pl. Jeśli chcesz zapytać o szczegóły danego szkolenia, zwróć się do organizatora szkolenia. Kontakt do organizatora znajdziesz w opisie szkolenia lub po przejściu na stronę rejestracji na szkolenie.

3Co zrobić, jeśli formularz rejestracji na szkolenie nie działa?

Serwis szkolenia.tim.pl należy traktować jak „tablicę ogłoszeń”, na której organizatorzy zamieszczają informacje o swoich szkoleniach oraz o sposobie rejestracji. Jeśli nie działa formularz rejestracji na szkolenie na stronie organizatora, zgłoś to organizatorowi szkolenia.

4Czy będzie szkolenie w mojej lokalizacji?

Z tym pytaniem zwróć się do organizatora szkolenia. Kontakt znajdziesz w opisie szkolenia lub po przejściu na stronę rejestracji na szkolenie.

5Czy są jeszcze wolne miejsca na szkolenie?

Z tym pytaniem zwróć się do organizatora szkolenia. Kontakt znajdziesz w opisie szkolenia lub po przejściu na stronę rejestracji na szkolenie.

6Co oznacza ikona szkolenia przy produktach na TIM.pl?

Osoba zamieszczająca informację o szkoleniu określa, jakiej głównej kategorii produktowej dotyczy szkolenie. Informacja o takim szkoleniu w postaci ikony pojawia się przy wszystkich produktach zamieszczonych w tej kategorii na TIM.pl.

Na przykład: Organizator szkolenia z zakresu wyłączników nadprądowych powinien dodać je do kategorii „Aparatura elektryczna”. Informacja o szkoleniu pojawi się przy wszystkich produktach (około 30 000 produktów) znajdujących się w tej kategorii na www.TIM.pl.

7Dlaczego informacja o szkoleniu jest przy wielu produktach, których szkolenie nie dotyczy?

Osoba zamieszczająca informację o szkoleniu określa, jakiej głównej kategorii produktowej dotyczy szkolenie. Informacja o takim szkoleniu w postaci ikony pojawia się przy wszystkich produktach zamieszczonych w tej kategorii na TIM.pl, a nie tylko przy konkretnych produktach, których dotyczy szkolenie.

Czy ten artykuł był pomocny?