Od dnia 02.01.2019 r. wszelkie informacje związane z obsługą posprzedażową uzyskacie kontaktując się z Infolinią działu reklamacji.
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Warunki reklamacji dla konsumentów i przedsiębiorców quasi-konsumentówKonsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Warunki zwrotów dla konsumentów i przedsiębiorców quasi-konsumentów Warunki zwrotów dla przedsiębiorców niebędących quasi-konsumentami Wzór odstąpienia od umowy za zakupy